Vem är jag?

Tjenare!
Har precis skaffat mig denna blogg, och det ska bli jättekul att få skriva av sig. Tänkte skriva lite om mig, så att ni får en aning om vem jag är.
Jag heter Eveliina, är 16 år och bor i vårt lands kära Skåne. Just nu har jag sommarlov och ägnar mig åt att vara med mina kompisar, ha roligt och slappa innan jag ska bege mig till mitt sommarjobb som börjar på måndag.
Allmänt gillar jag att läsa veckorevyn, sjunga, träna, titta på fotboll och lyssna på musik. Helst lyssnar jag på mina favoriter Mcfly, men jag lyssnar även på annat som kan variera från dag till dag. Idag så känner jag för att lyssna på radio, då jag bara kan lyssna på P3, för att ingen annan bra kanal funkar på min radio. Men det gör inget för mig, jag gillar P3.

Under tidens gång kommer ni att får veta mer om mig, så håll er uppdaterade..det ska jag i alla fall :D


Kommentarer
Postat av: lie

olalalla din blogg ska jag läsa :D

2007-06-16 @ 17:52:22
URL: http://hejemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0