ändå en bra dag

Vaknade vid 9 mitt i en underbar dröm, som jag verkligen inte kommer att berätta om här. Man kan säga att den var ganska erotisk, men helt underbar ändå.
Passade på att ta ett varmt bad och bara chilla innan jag stack till danskan vid halv två. Vi var förresten i Köpenhamn igår med danskan, lite sightseeing. Det var hur mysigt som helst!



Tillbaka till idag; vi såg "Den lille havfruen" på danskan, alltså "Den lilla sjöjungfrun" på svenska, som jag har sett tusen gånger när jag var liten, så det var inte så svårt att hänga med. Blev jättetrött mitt under lektionen och höll på att somna, men blev pigg sen igen när vi hade slutat. Funderar på om jag ska ta en liten tupplur snart innan jag tar itu med läxor och träning. Får se..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0