Plugg sent på kvällen

Inte bra, jag vet! Är i alla fall färdig med min uppsats till kulturhistorian. Måste bara träna på provet vi har i samma ämne också. Mitt lilla hjärta sa innan att det snart är dags att gå och lägga sig, fick nämligen hjärtklappning. Läskigt! Men läste på vårdguiden och där stod det att det var helt normalt, om de inte pågick i flera minuter. Och det gjorde det ju inte.
Lite kul att jag och Lie pluggar samtidigt, hon har också ungefär lika många läxor som jag, så vi håller sällskap genom msn. Min lilla pluggkompis för ikväll.


image21
Pluggisar ;)

Snart snart snart, är det läggdags. Lite prov först, Ciao!


Kommentarer
Postat av: lie

ciao bella =D
pluggmaties

2008-04-09 @ 23:15:12
URL: http://hejemelie.blogg.se
Postat av: LinnéaK

Hej :)
Tänkte bara säga att om du har tid och lust så får du gärna lyssna på mig, sjunger & spelar, i min blogg..
Ha en bra kväll!

2008-04-09 @ 23:28:49
URL: http://LiinneaK.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0