and i did it...

Jadå, jag var och tränade step intervall idag och det var det skönaste jag har gjort på länge! Blev helt genomsvettig (har nog aldrig varit så svettig) och var helt slut efteråt. Det känns verkligen att man inte har tränat hårt på länge! Köpte ett tremånaderskort så nu ska jag minsann dit ofta. Har redan bokat in vilka jag ska gå på nästa vecka; Måndag: Power, Onsdag: Aerobic I, Torsdag: Step intervall. Sen får vi se om det blir någon helgträning också. Denna helgen blir det i alla fall inte det för det var inga roliga pass, mest spinning och det känner jag inte för riktigt än.

Nu är jag trött vilket jag inte brukar vara på sommarlovskvällarna så ska läsa lite filosofi (ja jag förbereder mig lite för min filosofikurs, vill se lite vad det innebär och så).

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Emelie

congrationlations and celebrations

2008-08-15 @ 12:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0