Äntligen!

Jag har nu kommit fram till vad jag ska ha som projektarbete! Jag ska designa T-shirts, alltså måla motiv som sedan kan tryckas på en t-shirt. Ska dock inte trycka alla motiv jag gör utan kanske bara en eller två. Sedan ska jag förmodligen även göra en hemsida där jag ska visa mina t-shirtsmotiv. Ska även skriva om t-shirtens historia och dens betydelse i samhället. Tror att det kommer bli kul och jag hoppas min handledare godkänner idén. Nu ska jag göra en idéskiss på min fina idé och sedan blir det att läsa.
     Tror faktiskt att jag ska läsa Mia Törnbloms "Så dumt!". Mamma läste den och tyckte att den var bra så jag ger den nog en chans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0