Från en oplanerad till en spontan helg

Innan sa jag att min helg var oplanerad och det var den också, men nu har jag lite grejer planerade för ikväll och imorgon. Ikväll ska jag på 18-årsfest här i Sjöbo, ganska skönt så att man slipper fixa skjuts. Det ser jag fram mot och att äntligen få festa med både Lie och Lykke, ett tag sen tjejer!
Tycker att det är roligast med helger då man gör saker spontant. Som idag när mamma ville att vi skulle köra ut på Österlen vilket var väldans mysigt. Samt att jag ikväll ska på fest.

Hade tänkt städa mitt rum men det orkar jag inte, känner att jag måste sova en stund innan jag börjar göra mig iordning och förfesta.

Kommentarer
Postat av: lie

fy vad kul fest ;D

2008-08-12 @ 12:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0