Gbg

Var i Gbg från onsdag till fredag med Lie, Sophie och Lykke. Helt underbart kul med Liseberg och utgång på "Sticky fingers"! Åkte nästan allt förutom uppsskjutet och uppsvinget. Väldans kul, Balder var såklart bäst! På "Sticky fingers" kom jag in hur lätt som helst med mitt fina leg och vi träffade en massa sköna typer, men som vanligt är det svårt att snacka på en bar med hög musik. Cool bar med god Pina colada och fullt ös!

Efter några dagar med karuseller och party mådde jag väldigt illa på bussen hem. Klarade mig utan att spy men resten av kvällen blev inte så kul, lindrade lite med mammas åksjukeband. Idag mår jag toppen, sitter och lyssnar på bästa The killers.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hur fixar du ditt leg så att du e 18 istället? ;P

2008-08-25 @ 16:19:44
Postat av: Eve

Jag lånade någon annans leg som är 89:a. :)

2008-08-25 @ 17:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0