Jimmy!

Tänk att jag helt hade glömt bort min gamla idol Jimmy Jansson! Men nu har jag tagit upp honom hur minnet igen och håller på med att ladda ner hans nya skiva. Jimmy Jansson var the one and only en gång i tiden när jag var si o sådär 14 år, och han är fortfarande grym!

Det var såhär jag började gilla Jimmy Jansson; En dag i sjuan åkte jag med familjen till Ullared och precis innan vi skulle gå ut ur Gekås gick jag ner till skivorna och hittade Jimmy Janssons första skiva. Jag hade ingen aning om vem han var för jag brukade inte titta på Fame factory där han blev känd, men jag tyckte han såg söt ut så jag köpte den. Som alltid när vi reste på den tiden hade jag min bärbara CD-walkman med mig, så jag satte i skivan där och så satt jag där hela vägen hem och lyssnade. Blev helt förtrollad direkt! Lyssnade ofta på skivan och grät ofta på kvällarna till hans musik, hehe känslig var man som 14-åring. Sedan den dagen jag köpte hans skiva på Gekås har jag alltid lyssnat på hans musik men nu var det som sagt ett tag sen. Så det känns verkligen kul att lyssna på han igen!

Ja vilken solskenshistoria :')

  Killen som förgyllde min tillvaro :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

syns på tisdag eve!<3

2008-08-17 @ 19:32:06
URL: http://hrosengren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0