Onsdag

Idag hade jag tre lektioner; engelska c, religion och svenska c. Engelska verkar ganska okej och läraren verkar också bra. Vi ska prata rätt mycket på lektionerna och blev lite rädd när läraren sa att det var högre nivå (ja klart det är eftersom det är engelska c). Men det ska nog gå bra, hoppas jag inte får black out som jag ofta brukar få när jag ska prata engelska på lektioner. I England går det jättebra men på lektionerna låser det sig liksom. Får ta och lösa det där problemet. Det gäller att bara tro på sig själv, right?!
Efter engelskan hade vi Religion vilket verkar vara en helt okej kurs, ny lärare där med. Sedan svenska med en annan ny lärare. I svenska c är det också ganska mycket muntligt men det ska nog gå bra eftersom svenska inte är så svårt att tala.

När jag kom hem var jag väldigt trött, sov tom. på bussen hem, så jag gick och la mig en timme. Jätteskönt! Sedan har jag suttit hela kvällen och klurat ut vad jag ska ha som projektarbete, har kommit på några idéer nu. Imorgon blir det att skriva idéskissen så att jag kan se om idéerna går att utföra.

Dags att sova! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0