överraskningen, fest och shopping

Överraskningen igår var att Lykke skulle bjuda mig på mat och efterrätt eftersom jag inte kan komma på hennes 18-årsfest nästa helg, då jag är i Turkiet. Det var en fin och god liten överraskning; hemmagjord pizza och vaniljglass med varma hallon. Tusen tack! <3

Senare stack vi ju till Björns fest där det inte var så mycket folk som jag trodde att det skulle vara. Men det var helt okej ändå. Idag mår jag ganska bra förutom att jag känner lite spänningar i huvudet.
Om en stund ska jag till malmö med familjen och shoppa lite. Får se om det finns något fint och billigt! Det gäller att snåla nu, och extra mycket eftersom jag inte fått min lön än (!).
 Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: lian

det var väl gott :D:D:D det tyckte jag!

2008-08-31 @ 21:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0