Virus

Jag tror att jag har fått virus på min dator. Konstigt nog kan jag komma in på msn men inte på internet så det måste vara något som infekterat min dator. Därför kan jag inte skriva så ofta nu och kolla alla bloggar jag brukar på ett litet tag (förhoppningsvis). Sånt här är så sjukt irriterande och jag är också dum nog att inte installera nytt virusprogram när det gamla gått ut. Men det är bra att vara efterklok! Får hoppas på att virusprogramet kommer snart och att min dator också kan få ta del av det. Ja, vår andra dator har också fått virus, blir så trött!

Det kommer ordna sig, det gör det alltid
Jo, det löser sig, så brukar allt bli
det kommer fixa sig till slut
det är inget tvivel om, fast nu känns skiten sur
och flera mil ifrån, det ordnar sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0