Bluetooth-kamera

Vet ni vad som hade varit bra? En kamera med bluetooth!! För då slipper man hålla på med kamerasladden alltid vilket jag tycker är rätt så jobbigt. Hade underlättat så mycket mer för oss bloggare om man hade kunnat skicka över bilderna direkt. Eller hur?
Det finns och jag kollade lite snabbt, den jag tittade på kostar 3000 kr. Dyrt..men det finns kanske andra sorter som är billigare. Fast vet ni? jag kom på att man måste ha bluetooth på datorn också och det har inte jag. Där sprack min önskan och min budget. Haha!

Nu ska jag åka till ungdomsgruppen i ystad. Äntligen kommer jag dit och idag är det julavslutning med julbord, mums!
Syns sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0