Då var det över

Då var julafton över för det här året och det var riktigt trevlig och mysigt! Maten var god, sällskapet trevligt och julklapparna var bra! Ska visa vad jag fick!



I år fick jag:

  • AAA-batterier och ett par hörlurar till vanlig mp3 (mina gick ofta rätt sönder förut men nu lyssnar jag mest på musik i mobilen, men det behövs ändå!)
  • Gossip Girl-bok och Serien säsong 1
  • Hörlurar till mobilen
  • 2 böcker till; Tusen strålande solar och Stella & Sebastian
  • Strykjärn (!) Haha mamma förbereder mig inför att flytta hemifrån
  • Presentkort på bio och Kicks
  • Brännbara DVD-skivor
  • Hårinpackning
  • Ansiktstvätt och fuktcreme
  • Termosmugg
  • Sportbh och strumpor
  • Skrivbordslampa

Fick verkligen väl behövande saker, julen är inte så dum!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Laura

Hejdu!

Jag hörde att du va finsk?! :O



Helfinsk eller? ^^



Kramis

2008-12-28 @ 22:20:57
URL: http://tossavanien.blogg.se/
Postat av: Laura

SV;

Ja jag är helfinsk :) Och jag pratar också nästan flytande finska, men jag har också glömt en del, då jag inte pratar det så ofta, bara med min mamma, pappa och mormor&morfar. Och även med mina syskon ^^

2008-12-28 @ 22:50:28
URL: http://tossavanien.blogg.se/
Postat av: Hanna

oh, det set ut att vara bra julklappar! speciellt gossip girl!! :D

2008-12-30 @ 15:00:40
URL: http://hrosengren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0