En superbra helg

I fredags var jag ute på bar á bar och Donna Gina med Sigrid, Jessika och Linda. Det var mycket trevligt men musiken var inte lika bra som förra helgen. Låter som jag springer där varje helg men det har blivit två helger i rad nu. På fredag blir det KB. I lördags var jag lagom pigg för luciaträning (jag var faktiskt pigg!) men sen blev jag trött när jag kom hem så jag somnade framför "The hills".
Igår gick jag lucia vilket var jättekul, allting gick bra och jag stakade inte mig på min vers som jag läste. En massa "Twilight" blev det igår också och nu har jag fastnat i boken på riktigt! Vill se den och Edward på bio nu!

Kommentarer
Postat av: sigrid

Vi hade verkligen jättekul i fredags!

Och vi kommer att han ännu roligare nästa fredag! :D :D :D

2008-12-15 @ 19:13:13
URL: http://positivetension.blogg.se/
Postat av: Elli

Yey, du är fast ;D

Vi får se filmen tillsammans nångång! Sjukt bra!

2008-12-16 @ 20:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0