Filosofi med Beyonce

Jag kämpar för fullt med min filososfiuppsats och har kommit rätt så långt. Allting är så invecklat så det tar sin tid. Men jag håller tålamodet uppe med Beyonces nya album "I am....Sasha Fierce" som inte är helt dum. En av låtarna som heter "Halo" är superbra!

Hade varit skönt att ha uppsatsen klar innan middagen eftersom vi ska äta fläskfilé och potatisgratäng som är så gott. Då kunde jag samtidigt firat att jag inte har fler läxor! Ska göra så gott jag kan så får vi se.


Söta!

Kommentarer
Postat av: sigrid

Hoppas att du hinner bli klar med filosofin så att du kan ha jullov sen, det är du värd! :)

En av låtarna på bloc partys nya skiva heter också "halo", kul sammanträffande! :)

2008-12-18 @ 20:06:10
URL: http://positivetension.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0