Gulliga Ida

Min lillasyster Ida städar mitt rum nu, jättegulligt av henne eftersom jag aldrig orkar göra det. Bara för att hon är så snäll ska hon få 20 kr av mig!

Idag har jag betalat mitt livs första räkning, en tidningsprenumeration innehållande två nummer av Världens historia och en premie som jag ska ge mina föräldrar i julklapp. Tog den mest för att jag inte orkade jaga julklapp och det kostade mig bara 69 kr. Dessutom är juklappen värd 400 kr, vilket känns bra då jag annars aldrig har råd att köpa så dyr julklapp.

Nu ska jag ge Ida pengarna och checka in mitt nystädade rum!

Kommentarer
Postat av: lie

om jag betalar henne en tjuga, kommer hon hit och städar mitt också? :D

2009-01-01 @ 23:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0