Helgen som var

Tjoho!

I fredags hände lite spännande saker som jag inte hade en aning om skulle hända. Jo jag hade ju lite föraningar och gissningar men jag blev ändå överraskad, så lättlurad som jag är. Det började med att någon hämtade upp mig vid halv 8. Jag fick en ögonbindel och blev ledd till bilen av Lie, när jag kom in i bilen trodde jag att det satt många i den (men det visade sig senare att det bara var Lykkes mamma och Lie). Vi körde en liten runda för att jag inte skulle ha en aning om vart vi skulle och bilfärden slutade hos Lykke. När jag kom in satt Åsa, Bättan, Lie, Carro och Lykke där och de hade lagat mat (tacogratäng) och efterrätt (daimmousse).
    Senare blev det lite förfest innan vi åkte till ystad (Bar á bar). Vi satt en stund på Bar á bar innan vi gick till Donna Gina för att shotta lite billiga Shots (20 kr st). Sen gick vi tillbaka till BAB där vi dansade hela natten fram till 3. Därefter hämtade Fred oss.
    Tack för en underbar kväll tjejer!! Allting var perfekt och jag hoppas att ni hade lika kul som jag hade! <3 Nu bilr det lite bilder.

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0