Hugga gran

Jag kan fortfarande inte släppa Twilight, vill bara se den igen!

Idag ska vi hugga en julgran med familjen samtidigt som vi har visning av huset. Så nu har jag städat mitt rum och väntar bara på att varmvattnet kommer tillbaka så att jag kan duscha.
Lyssnar för övrigt på Twilight soundtracket som är grymt bra! Ni som fortfarande inte sett Twilight, gå och se den! Ni kommer verkligen inte ångra er, ni kommer bara bli helt besatta och vänta på att tvåan kommer ut precis som jag! Tvåan kommer förresten ut den 29 november nästa år.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kollade också upp det datumet, sjukt. jag orkar inte vänta..

2008-12-21 @ 11:37:55
Postat av: linnea

haha, jag känner typ likadant med twilightfilmen, man vill bara se den om och om igen! coolt att tvåan kommer ut på min födelsedag ^^

2008-12-21 @ 15:44:32
URL: http://batterika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0