Julhandel med mamma

Idag har jag julhandlat med mamma i malmö. Först blev det Ikea där jag köpte de flesta av mina julklappar. Sen blev det vidare till Jägersro. Kollade lite på HM om det fanns något jag kan ha på mig på fredag men jag hittade inget. Får nog bli nåt jag har hemma. Så det har inte blivit så mycket plugg idag som det hade behövts. Jag har i och för sig tittat på "Festen", en dansk film som jag måste ha sett på danskan.

Nu ska jag slå in lite julklappar och sen ska jag komma på argument för debatten imorgon, då jag och M är mot vegetarianer. Ska bli kul! Det blir även att skriva på mitt filosofiarbete, har press på mig att det måste bli bra för i så fall får jag MVG i filosofi vilket jag inte alls hade räknat med. Jag som hatar filosofi, okej hata är ett starkt ord, men ogillar. Så jag får göra mitt bästa och hålla tummarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0