Min eftermiddag

Är färdig med kompletteringen till mitt arbete, hoppas han blir nöjd för det blev jag!
Tänkte läsa lite filosofi innan jag cyklar till kören. Det var längesen jag var där nu eftersom jag var i england och sådär. Men det ska bli riktigt kul och det är den tiden jag älskar mest;  lucialåtarna.
När jag kommer hem blir det projektarbete, tror det blir att skriva en enkät som en del klasser ska få svara på.

Jag börjar komma på rätt spår med mitt uppskjutarbeteende. Inget får komma mellan när jag gör mina uppgifter, fokus fokus!

Bra tips från uppskjutarnas gud, Rita Emmett:




Kommentarer
Postat av: sigrid

Jag skulle nog behöva en lektion med Rita Emmett..! Har skjutit upp alldeles för mycket den senaste tiden :O

2008-12-03 @ 17:47:03
URL: http://positivetension.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0