Mitt dåliga skämt

Idag var mamma, Ida och jag på ica och när vi skulle ta bröd så dök en man från "Pågens" upp. Han frågade om vi ville ha nåt speciellt bröd och då sa vi att vi ville ha vörtbröd. Han frågade hur det skulle vara så sa mamma; "Skivat med russin i". Han sa att det inte fanns eftersom russinen klibbades fast i maskinen om man skulle skiva det. Då sa jag; "Ah vilket lyxproblem". Han svarade inte och tyckte antagligen inte att det var kul. Men det tyckte jag, haha. Så vi fick gå därifrån med ett skivat bröd utan russin, vi som ville ha russin. Men det är alldeles för jobbigt att skära själv för skivorna blir alltid fel.


Kommentarer
Postat av: linda

godjul :)

2008-12-22 @ 21:24:02
URL: http://debski.blogg.se/
Postat av: lie

hahahahahahaaaaaa!

2008-12-23 @ 12:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0