Några dagar hos pappa

Har varit hos pappa i malmö från juldagen fram till idag. Det har blivit lite tid med kusinerna och faster också. Igår var jag, Hanna och min kusin Sara i stan och shoppade. Det blev knappt några mellandagsfynd, bara underkläder. Smink köpte jag på ordinariepris och så blev det den andra boken i Twilightserien.

En liten kul sak hände när vi var på Kicks. Hanna köpte en parfym och de glömde larma av den så när vi gick ut tänkte vi att det var tanten bredvid oss som det pep på. Sen när vi gick in i olika affärer pep det i varenda affär. Vi tänkte inte så mycket på det förrän en vakt på JC ville kolla Hannas påse. Han märkte att parfymen inte var avlarmad så vi fick gå tillbaka till Kicks. Men konstigt att ingen annan affär än JC med vakt märkte att det pep. Snacka om dålig koll, hur lätt som heslt att sno på mellandagsrean. Inte för att jag skulle göra det, men det finns dem som kommer lätt undan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0