Storbrand

Typiskt typsikt! Kunde inte komma till ungdomsgruppen den här gången heller pga storbrand vid busstationen. De på UG måste tro att jag inte vill gå där eftersom jag alltid får förhinder.
Jag får se det positivt; jag hinner bli färdig med mitt arbete och jag kan se andra avenyn.

Angående branden: Jag, mamma och Ulf körde till affären och vi var tvugna att kolla läget vid busstationen fall jag kunde åka ändå. Men inte en chans! Man kom inte fram. Haha precis när vi kommit dit kör Sydnytts bil förbi oss. Så snart ska jag se sydnytt, måste hålla mig uppdaterad.
På nåt sätt önskar jag att de inte hinner släcka branden så att jag inte behöver komma till skolan imorgon, men vi har i och för sig bara en lektion.


Kommentarer
Postat av: T'res

Ojoj! Jag hörde det! Stackars dig! UG kanske tror att du startade elden för att slippa komma dit! >Haha

2008-12-02 @ 22:46:04
URL: http://ceilear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0