Torsdag, snart fredag!

Nu har jag suttit och övat på provet inför litteraturkunskapen och jag måste verkligen öva mer. Snart blir det "Du är vad du äter" och sen "Andra avenyn" (sista avsnittet :( )
Vi hade julbord i skolan idag vilket jag har längtat till länge så det var väldigt gott! Hade utvecklingssamtal idag också och det gick väl bra förutom att vår filosofilärare har konstiga bedömingar. Först säger han ett betyg jag ska få sen skriver han något helt annat. Hm...

Imorgon blir det förfest hos Jessika med idol och morgonsoffan, hihi. Sen blir det ut till Bar á bar, måste ta det lungt eftersom jag har lucia övning 9.30 dagen efter. Men en massa dans ska det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0