Twilight!

Äntligen blev det lördag då jag ska till Lund med Lie och se Twilight. Har längtat efter detta så länge nu även om jag inte läst ut boken än. Men det gör inget för då får jag se snygga Edward framför mig varje gång jag läser.
Vi ska åka in till Lund vid halv tre, gå lite i stan, käka och sen gå till bion. Det kommer bli mysigt!

Vi pratade precis i telefon och pratade om vad vi skulle äta. Båda börjar bli lite trötta på Mcdonalds men vi kom inte på nåt annat ställe. Det blir att leta efter något annat som ligger i samma prisklass. Hade varit gott med en wrap, vi får se vad vi hittar!


Jag dör långsamt av denna bilden! hur kan man vara så snygg!!!!!!??


Kommentarer
Postat av: lie

ih snartie matielatie <3

jag vill nog ha wrappppp!:D

2008-12-20 @ 12:54:40
URL: http://cuteretardation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0