Vill känna kicken igen!

Kom precis hem efter att ha haft en lektion (filosofi), varit på biblioteket och köpt en julklapp som vi ska ha med oss på julavslutningen imorgon. Tänk att jag inte har fler skoldagar detta året, riktigt skönt!  Dock har jag en filosofiuppsats kvar att skriva färdigt, vilket jag ska göra snart.

Som ni kanske märkt så har jag inte skrivit så mycket om träning som jag gjorde innan. Mitt träningskort tog slut för en månad sen men det känns som minst två månader sen jag satte min fot på fitnesscentert. Här hemma har jag inte tränat så mycket heller och jag har verkligen märkt av det. Man mår på ett visst sätt när man tränar regelbundet, går inte att beskriva riktigt men man har en otroligt bra energi och man sover bra. Därför tänkte jag nu börja träna några gånger i veckan lagom innan jul, och sen försöka vara igång under jullovet och även efter. Jag vill känna den där kicken igen!


Kommentarer
Postat av: T'res

Ah, har också kvar min filosofi uppsatts. Känns som att det inte är lov riktigt än. Dessutom har jag feber. Känns lite onödigt nu! Men hoppas att ni får det mysigt

2008-12-18 @ 13:24:08
URL: http://ceilear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0