Schlager, let's the party begin

Yes, ikväll är det melodifestival. De flesta tror att Amy Diamond vinner, jag vet inte, svårt att säga när man inte har hört låten. Men med tanke på vilka som ska vara med, Christer Sjögren och The Poodles tillsammans med E-type, så tror jag att Amy har en riktigt stor chans att gå vidare. Jaja vi får väl se.
Vem hejar ni på?

Har köpt egen dator för några dagar sen, vilket gör att jag kan uppdatera min blogg oftare :D
Känner att tiden går så fort när man fått egen dator eftersom man sitter vid den ofta, tiden går alltid fort när man sitter på nätet. Sånt får man ta. Det är ju inte så att jag struntar i skolan. Hade 2 prov nu nyligen och de gick faktiskt bättre än jag trodde. Fast jag har ju inte fått reda på resultaten men det kändes bra.
Det ska bli skönt med sportlov i alla fall, fast lov från skolan blir det ju inte. Ska till Veronica i Östersund och hon har inte sportlov samtidigt. Men det kommer bli kul ändå, har aldrig varit så långt upp i landet.
Blir ju lite drygt att åka upp, 11 timmar med tåg och lite paus i Stockholm, hinner ju läsa min engelska bok som ska vara färdig snart. Den är så lättläst att jag måste ha mer saker att göra, annars sitter jag där efter 2 timmar och glor.
Musik är lösningen, lösningen på allt faktiskt.

Kommentarer
Postat av: lie

jag tyckte också amy för hon är lite gullig på någe sätt. hihi, tur att hon kom vidare :]

2008-02-11 @ 22:33:53
URL: http://hejemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0