Soft

Idag hade jag bara en lektion och slutade alltså klockan 12. Det var jättehärligt, har inte kommit hem så tidigt på länge. Vi fick dock en uppgift att göra för att vår lektion är inställd, så får väl göra den snart.
Sitter och lyssnar på band som kommer till Siesta och har bestämt mig för att åka dit. Får en sån sommarkänsla bara jag tänker på det så varför skulle jag inte åka? Det kommer bli bäst!

Ikväll tänkte jag träna styrka på fitnesscenter, längtar faktiskt. Träningen börjar ge resultat om man tycker att det är kul, tur det :) Får gå på något där jag inte rör på fötterna så mycket eftersom jag fortfarande har lite ont i dem. Hade nämligen skor med klackar igår som jag inte har använt på länge, så jag fick skoskav. Men vill man vara lika lång som de andra så får man skylla sig själv.

åh måste städa mitt rum också. Har ju lovat mig själv att hålla ordning, livet blir så mycket lättare då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0