Söndag

Yepp, plugg idag. Ett historiearbete som ska vara klart till imorgon och har inte börjat än.
Ska bli ett sant nöje att sitta uppe hela natten, jag antar att det är då jag jobbar som bäst. Iaf vad jag tror.

Annars har vi firat min låtsaspappa Ulf idag och släkten kom. Det var trevligt med tårta och så.
Hittade även mitt Good-charlotteplektrum fastklämd mellan sängen och väggen. Har varit av med det ganska länge så blev gladens när jag hittade det.

Snart ska jag snacka med ceelee (jag är ju en del av det också, alltså det ena e:et, fråga om ni inte fattar). Det ska bli kul för vi har inte pratat på flera månader allihopa, lite synd det. Men snart ska vi!
Yes, nu är klockan sju och snacket ska snart dra igång!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0