Att man aldrig ska få vara glad!

Är jätteglad för att jag snart ska till England, åker om en vecka! Men det är alltid något som ska förstöra den glädjen. Vår stationära dator är CP och internet fungerar inte som det ska, så då tror mina föräldrar att jag ska lösa allt och sen kan dem sitta vid datorn igen. Men jag är inte så bra på datorer så att jag ska veta allt!!!! Och allt ska klödda nu innan jag åker då jag inte har tid att fixa nåt! Allt ansvar bara läggs på mig och det är jättejobbigt, blir bara arg och ledsen när jag egentligen inte vill känna så nu! JAG skiter fullständigt i deras dator och om inte jag klarar av den så får dem väl hitta någon annan som klarar av den, men det vill dem aldrig fatta. Åh blir bara så trött! Förlåt för mitt negativa inlägg men måste bara få skriva av mig!

Kommentarer
Postat av: lie

stor kram comin' och man får faktiskt skriva negativa grejer! <3

2008-07-08 @ 21:02:21
URL: http://hejemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0