Festen

Jag sa ju att jag skulle berätta om festen och det ska jag göra nu! Det började med förfest hos Filip med lite folk, mycket trevlig stund innan det var dags att gå till Bättan. när vi väl kom dit såg jag två killar från min klass på högstadiet som jag inte träffat på evigheter, pratat har vi inte gjort på 2 år. Så när festen kommit igång var det fullt ös och jag pratade en del med en kille från klassen på högstadiet, mycket trevligt. Efter att ha ätit tårta och gått på toa tusen gånger bestämde vi oss för att gå på efterfest hos Hannes som jag inte heller har pratat med på hur länge som helst. Det var en ganska tidig efterfest, tror vi var där vid 1 eller 2. När vi kom dit satte vi oss alla i soffan och jag tyckte att alla somnade väldigt tidigt för jag ville festa mer. Men tydligen, efter vad jag hörde igår, så var det jag som somnade först i soffan, haha! Men jag vaknade efter en stund och då var det inte så mycket party så jag gick och letade efter min gamla klasskompis som jag hängde med typ halva kvällen. Men han sov, så då gick jag också och lade mig. Vaknade sedan vid halv åtta på morgonen och hade då blivit av med Veronica. Och efter att ha ringt henne ett antal gånger utan svar då hennes mobil var avstängd så gick jag och lade mig igen.
Vaknade sedan vid nio av sms från Vernoica. Gick och hämtade henne och sen cyklade vi hem.
Vi var hemma vid tio och vid elva stack vi till Empoli och käkade hamburgertallrik. Gott!

Och som vanligt tyckte jag att jag blev för full igen! Vad ska man göra, man lär sig aldrig hur mycket man ska dricka!

Ps. Bilder från festen finns på min bilddagbok; bilddagboken.se/dulcelafresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0