Mig själv igen!

Kom precis hem från Ystad där jag har varit på stranden med familjen. Det var riktigt härligt och vattnet var jättevarmt, kändes som utomlands! Blev inte så mycket läsande mest sol och bad och även lite sömn. Fick äntligen lite färg också, som jag inte fått under hela sommaren (förutom Siesta) så nu är jag mitt rätta jag som jag brukar vara på sommaren. Men jag är långt ifrån lika brun som min syster Hanna, hon har ju legat på Orebadet hela veckan, fuskis! T o m. min andra syster Ida är brunare än mig och hon har mycket ljusare hy, hehe då ligger jag verkligen efter!
Nu ska jag skölja av mig all sand i vår pool, det är en sån man bygger upp, men lika härlig som en nedgrävd pool.
Hej sålänge!

Kommentarer
Postat av: Mona

Ja vill me ha pool! Haha



Mona

PS kolla in min blogg ifall du har lust :)

2008-07-05 @ 18:01:49
URL: http://monasb.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0