Någon skillnad?

Nu har jag suttit en stund och lärt mig lite om hur man gör bloggen mer personlig och det var riktigt kul när man sedan såg resultat. Som ni ser har jag lagt in lite bilder; en på Fernando Torres, Mcfly, en som tränar och en drink. Alttt detta symboliserar vad som finns i mitt huvud just nu. Alltså fotboll, Mcfly, träning och party. Jag är ju nybörjare inom detta så det blev lite enkelt men ändå fint tycker jag. Det enda som jag inte vet hur jag ska göra med är rubriken "Eveliina", vill att den ska vara över eller bredvid bilderna så att man ser det. Men nu har jag i alla fall gjort min blogg mer personlig och sen kan man avancera den mer och göra den ännu finare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0