Party time

Idag ska Bättan ha 18-årsfest som jag såklart ska gå på! Veronica kommer snart, så ska vi fixa oss o så innan vi möter Jocke och Lie på Konsum. Efter det blir det förfest hos Filip inann vi slutligen beger oss till Bättan. Ska bli grymt kul med fest! Synd bara att Elli inte kan komma för hon har 39 graders feber, krya på dig vännen! <3
Tror det kommer bli en lyckad och kul fest, det är det härliga med fest man sitter och har en massa förväntingar, men man vet inte alls hur allt kommer gå. Antagligen blir det efterfest hos Hannes sen vilket också ska bli kul! Men man får se då hur det blir, hehe man vet aldrig vad som kan hända, vilket är en annan tjusning med fest!

På festen har jag på mig; en mörkblå kort kjol från Bikbok, vitt ribbat linne, svarta korta leggings och svarta klackskor. Hoppas jag inte får ont! Har berett mig med en massa plåster i fall att.

Berättar om festen imorgon vilket jag oftast inte brukar orka dagen efter, men imorgon ska jag! Yeah right!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

aw, tack vännen :)

men nu är jag ju frisk igen iaf, (konstig tvådagars feber jag hade), och det är viktigast, nu till the very best Lontontown :')

2008-07-12 @ 11:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0