Shopping och mys

Idag har jag varit i Malmö med Lykke och Lie. Vi shoppade såklart en del och hittade en massa fynd på rean. Jag köpte en mörkblå kjol, två linnen och en kofta, en massa bra saker alltså!
Sen gick vi in på Falafel n.1 för att äta kebab och falafel, mums och skönt med paus! Vi hade riktigt trevligt och jag tackar för en trevlig dag med er! Hann även med att växla mina pengar som jag ska ha med mig till England, skönt att ha det gjort! Sen när vi skulle hem ringde de från Sterling och sa att vårt flyg till England är inställt, som tur fick vi ändrad tid en annan dag och ska alltså istället åka den 15 juli, en dag innan än vi egentligen skulle. Vilket är hur kul som helst! En dag längre i London är aldrig fel! Allt har en mening som vi brukar säga, och jag undrar vad detta kommer medföra..ååhh är så spänd nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0