Sisterhood of the traveling pants 2

Blev verkligen överraskad när jag helt plötsligt såg på nätet att Sisterhood of the traveling pants 2 snart ska komma ut, ni vet Systrar i jeans som den heter på svenska. Jag älskar verkligen dem böckerna och filmen var också helt underbart. Bokstavligt talat så började jag gråta när jag såg trailern, haha! Alla skådespelare i filmen är helt underbara särskilt Blake Lively som är med i Gossip girl. Men ni som inte har hört om detta (eller kanske ni har hört det långt före mig) så ska filmen vara ute den 6 augusti, verkar som att det är i hela världen, vet dock inte om den kommer ut på bio eller dvd. Åhh jag är så glad!
Och på tal om GLAD, om 11 dagar åker jag till England!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0