Slapp i London

Nu sitter jag här i vår lägenhet som vi hyrt här i London. Idag har vi bara tagit det lugnt, har precis ätit pannkakor som jag gjorde. Mums! Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, vi som är kvar här vill hitta på nåt men vet inte vad. Elli och Hannele är i Camden och ska nog senare gå in på någon nattklubb. Jag hade kunnat hängt med men orkar inte hålla på med mitt leg. För jag har kommit på en idé om man är under 18. hihi!

Nu ska jag gå och se vad de andra har för sig eller kanske jag bara ska sitta här lite till...



 
Bara för att jag måste skryta lite om när vi kom med på gästlistan när Mcfly spelade på itunes festival.

Kommentarer
Postat av: lie

du får lov att skryta!!!!!!!!!!!!!!! för mig (a) om två dagar ses vi babe <3 förresten, så ska jag då ha en middag fast du hinner ju inte men du får gärna stanna när du kommer och lämnar chokladet, lykke, fanny och så är här då. puss <3

2008-07-27 @ 12:25:19
URL: http://hejemelie.blogg.se/
Postat av: lie

(men jag förstår om du inte orkar) miss you

2008-07-27 @ 12:25:59
URL: http://hejemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0