Turist i Malmö

Hej!
Idag var pappa, Hanna och jag turister i Malmö, vi åkte trampbåt på kanalen. Det var hur mysigt som helst med den stekande solen och den härliga mjölksyran. Nä men tog man det lugnt var det inte så jobbigt. Det tog en timme för oss att trampa runt hela kanalen. Så idag var vi turister i vår egen stad.
Efter sightseeingen gick vi på bio och såg Mama Mia. Redan efter första minuterna när den började med låten I have a dream började jag gråta, eller jag höll det inom mig. Ville egentligen släppa ut det men att böla när filmen knappt hade börjat hade verkat lite konstigt. Jag är rätt blödig av mig. Filmen var den bästa jag har sett på länge och allt var så bra gjort! Rekomenderar er verkligen att se den!
   När filmen var slut gick vi på restaurangen Elysé och åt elefantöra( för er som inte vet så är det lövbiff). Underbart gott och mätt blev man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0