23 dagar!

Ännu en dag med jobb! Är dock inte lika trött idag som jag var igår, därför ska jag nog ta en promenad senare.  Ska även ringa till Veronica vilket jag ser fram mot, har inte pratat med henne i telefon på evigheter.

Idag är det 23 dagar tills vi ska åka till England, 23 dagar!! Helt sinnes, om några veckor måste man börja packa liksom. Det lär bli lika mycket packning som förra gången, fast tänker inte ta med sovsäck denhär gången. Det var jobbigt att bära på! I torsdags fick jag våra Mcflybiljetter till den 19 juli! Åh vad glad jag blev och nu slipper vi ta med Ulfs kort också.

Snart ska jag äta fläskpannkaka som pappa ska laga, mums!

Kommentarer
Postat av: lie

haha ingen sovsäck här ikke ;D vad skönt va? ^D ha det bäst matiemine <3

2008-06-26 @ 00:41:01
URL: http://hejemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0