En da' på stan

Jobbade till 12 idag som jag brukar göra på fredagar. Det är riktigt nice! Efter det cyklade jag hem för att senare åka in till stan (Malmö city). Tittade runt lite på rean men hittade inget speciellt. Gick in på Kicks för att köpa någon värmespray för att skydda håret. Hittade en värmespray från Scandinavium formula som verkar bra, får väl testa och se. Gott luktar den i alla fall.
Kom hem för en liten stund sen och har preci gjort kaffe. Dricker mycket kaffe nuförtiden, eller inte jättemycket egentligen, en kopp om dagen, ibland två. Men om man jämför med innan då jag bara drack kaffe ibland så dricker jag det mer nu.

Snart ska jag hem till Sjöbo, funderar på att gå till gymmet, har nog några gånger kvar på mitt kort, bara att förnya medlemskortet. Känner att jag vill börja styrketräna igen så att jag är fit for fight när jag ska till England ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0