Lördag; städa och fest

Då var det lördag den 7 juni, vilket betyder att jag ska på Malin & Angelicas 18-årsfest! Men innan dess ska jag städa mitt rum, som ser ut som att nån precis har slutat skolan och då slängt alla skolpapper på golvet och totalt skitit i sitt rum för människan har sommarlov. Denna stil fungerar ända tills vi ska ha gäster vilket vi ska ha imorgon. Så det blir bara att städa. Med lite musik ska det nog funka bra!
    Vid fyra ska jag sedan på fest som jag sa, vilket ska bli mycket roligt. Längesen jag festade; nja Siesta förra helgen eller ska man säga  förra veckan? Fest är alltid kul! Elli och Lykke kommer också dit fast vid nio, ser framemot att träffa dem med! När det gäller klädvalet har det inte varit så svårt i vilken riktning man ska gå; det är black and white- tema så något svart och vitt ska det bli. Funderar på min svart och vita klänning, svarta leggings och svarta högklackade skor. Får väl se!

Kommentarer
Postat av: lian

du får lägga in bild på din klädsel babe :)

2008-06-07 @ 19:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0