Min mamma och jag

Idag när vi var på begravningsmiddag berättade jag för mamma att jag hade hittat en ny favoritspelare (fotboll såklart!), så sa jag att jag skulle skicka en bild på honom till hennes mail;

"Hej! Här är en bild på Fernando Torres. Visst är han söt?, en spanjor med fräknar, tihi!


 
Puss o kram"


Sen fick jag tillbaka;
"Ja gumman , han är verkligen gullig så nu har Ronaldo ingen chans längre, hhahahhhahhhahahhahh

       Stora kramar din bästa mamma"


Och så skrev jag tillbaka;

"Hahah, jodå Ronaldo är fortfarande bäst, men han ska veta att det råder konkurrens.
Stora kramar, älskar dig "


Haha, mamma och jag kan vara lite väl tokiga i fotbollsspelarna ibland. Ni skulle ha sett oss när det var VM 2006 då vi satt och dreglade över Portugal och Ronaldo.

Kommentarer
Postat av: lykkan

så gulligar mail :)

2008-06-17 @ 01:40:45
Postat av: Marjukka Marin

Hej gumman! Jag längtar också efter dig och gud vad vi har haft roligt..... och bättre blir det hela tiden. Du är bäst och det vet du. Imorgon hejar vi på Svergie. Sverige, Sverige!!!!!



Kram din mamma

2008-06-17 @ 21:24:14
URL: http://brahalsa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0