Ogräsmördaren nr 1

Idag var det min tredje dag på jobbet och jag har börjat vänja mig vid det. På måndagen tyckte jag det var pest att jobba, ville bara hem och slappa. Det var inte för att det var tråkigt utan det faktum att jag måste gå upp tidigt och vara på jobbet i 8 timmar innan jag kan gå hem och få frihet. Har mest rensat en massa ogräs vilket jag tycker börjar kännas okej, liten varning där :O
    Nu när jag jobbar ensam har jag fått en massa tid att tänka. Har bland annat tänkt på mitt projektarbete som min mentor föreslog att jag skulle tänka över på sommarlovet. Jag kom på ett projekt idag vilket är att jag skulle skriva om hur flygbolagen gör för att värna om miljön. Tänkte nämligen på SAS reklam där de säger; "Ingen annan flyger till fler destinationer än vi, inte lika ofta heller." Vilket låter helt fel när det gäller att minska på utsläpp. Kanske inte så konstigt att ingen annan flyger så ofta som dem då. Tänkte också på när vi var i Danmark och vi såg flygplan landa och lyfta på Kastrup, då de gjorde det ungefär varannan minut. Så ja kanske blir det ett projektarbete om det med lite intervjuer och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0