Saknade!

Idag ska jag hem till Sjöbo för att tvätta och packa. Sen ska jag vara med mina sötnosar Lie och Lykke. Åhmajgaad vad jag har saknat er! Det bästa med att man inte har sett på länge är att man har en massa att prata om och har massa roligt, längesen vi skrattade tillsammans :')
Men den 10 juli är det fest (om inte innan) och då ska vi minsann förfesta med "Rider omkring" och festa järnet hela kvällen. Ps. Jag kommer aldrig dricka så mycket vin som jag gjorde på Malins fest..haha! Hoppas jag kan hålla det, det får bli en utmaning!
Snart ses vi i alla fall <3


En annan som jag saknar är Veronica! Hoppas du kan komma på fest den 10 juli hos Bättan i Sjöbo, för då bjuder jag med dig! Ringer dig nästa vecka sötnos och frågar hur det har gått på midsommar och så :) <3


Nu ska jag packa det jag ska ha med mig hem från Pappa. En massa packande hela tiden, I'm a real backpacker!


Kommentarer
Postat av: lie

snart ses vi babe (; misssssssss yaaaa!!!!!!!!

2008-06-19 @ 16:39:09
Postat av: Ellinor

Och snart blir det packning till UK :')



Vi ses den 10 juli >__<

2008-06-20 @ 09:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0