Summering av dagen; jobb och begravningsmiddag

Tänkte summera dagen lite. Var på jobbet idag då Henrik också var där för att jobba, så jag var inte ensam nu längre. Ganska trevligt och en massa skratt. Dagen gick jättefort, vilket var bra för jag längtade efter mamma och resten av familjen. Skulle nämligen träffa dem på begravningsmiddagen vi var bjudna på. Lite tråkiga förhållanden att träffas på men det var ändå trevligt. Personen som har dött är min styvgammelmormor och hon har verkligen levt ett långt liv, så det var ändå en annorlunda känsla. Var inte på begravningscermonin eftersom jag jobbade men det lär ha varit fint.

Vila i frid Edit <3

Nu ska jag lägga över Elliot minors skiva på min mp3 sen ska jag gå och lägga mig. Snart midsommar och vi ska till Öland. Längtar jättemycket; spendera tid med familjen som jag inte har gjort så mycket på sistone och festa på midsommarafton. Hoppas det är nåt kul folk på campingen ;)

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0