Tiden efter jobb= Guldvärd!

Nu när jag jobbar tar jag verkligen vara på tiden jag har efter jobbet. Ägnar den mest åt tvtittande då jag såklart ser på EM. Idag köpte jag mig också ett choklad och lite jordgubbar, har inte orkat äta så mycket choklad men en del av jordgubbarna ska snart ner i magen. Mums! De svenska jordgubbarna är helt perfekta nu; söta och små! Ja jag har lärt mig att de små jordgubbarna är mest smakrika. Så tänk på det när ni äter jordgubbar ;)
Tänkte titta lite på när Schweiz och Turkiet spelar, känner inte riktigt till spelarna i laget så det känns inte så lockande. Men jag vill nog lära känna dem så jag sätter mig där snart. Alltid lika kul att hitta nya favortispelare, även ett plus om de ser bra ut. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0