trött men glad

Idag har jag varit världens tröttaste hela dagen. Sov nämligen bara 3 timmar inatt, eftersom jag satt och skrev på mitt historiearbete och fastnade sedan på msn. Övervägde att strunta i skolan. Vi såg Kingdom of heaven i skolan och jag kunde verkligen inte hålla ögonen öppna. Så jag sov igenom halva filmen.
Efter lunch skulle vi på medeltidsutställning, var inte så mycket att se tycker jag. Allt det har jag redan sett eftersom mina föräldrar alltid sprang på Malmö museer med mig när jag var liten.
Efter skolan gick jag in på Unos kläder för att köpa nåt till avslutningen; det blev en cerise klänning. 

image26
 
Our dream is to fly over the rainbow so high

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0