Var är alla?

Sitter här och är lite förvånad, vart håller alla hus? Nästan ingen är inloggad på msn! Har msn krashat hos alla förutom mig eller är det bara som alla tar sommarlov från datorn? Finns det någon som kan ge svar på mina frågor så är jag evigt tacksam! Får väl helt enkelt finna mig i att alla har något vettigare (eller inte) för sig. Jag får väl också vara lite vettig och gå och lägga mig.
    Sista dagen på jobbet för den här veckan imorgon, ska bli så skönt! Sen blir det hem och träffa vänner om de inte har dött där hemma. Man vet ju aldrig, väldigt tyst är det i alla fall. Hehe.

Godnattski, Polen vinner matchen btw.

Kommentarer
Postat av: lie

jag är här! fast inte på msn, för johan kommer vilken minut som helst =D på torsdag evan :') då ses vi baben min, love!

2008-06-13 @ 19:14:05
URL: http://hejemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0