Beroende av Ebba

Nu har jag tittat på melodifestivalen. Blev ärligt talat inte så överraskad över bidragen, inget stack ut riktigt.
Efter melodifestivalen tänkte jag att jag skulle se filmen "Sjöfartsnytt" av Lasse Hallström som går på fyran. Och det är just det jag gör nu, eller nu är det reklam så jag passade på att blogga. Tyckte filmen var lite dryg i början men den är faktiskt rätt bra nu. Kanske fler som tittar på den?

En sak som är lite konstig är att jag har blivit beroende av Ebba von Sydows blogg på veckorevyn.com. Varför vet jag inte riktigt, kanske för att det hon skriver intresserar mig plus att jag på något sätt tycker att hennes liv är intressant. Tittar till den lite då och då och hoppas på att hon har uppdaterat den. Men det har hon inte nu. Hahha hon har väl annat för sig en lördagkväll kan jag tänka mig. Men imorgon kanske.

image4
                             Ebba von Sydow, snygg bild! Tagen från: http://sigrids.se/images/ebba5_1192213026.png                                                                                                                                                                                                                                                                 

Nu ska jag fortsätta att titta på filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0