Halleluja new world

Kanske ingen ny värld, men en ny dag! Vaknade några gånger denna morgon, men somnade om..ville drömma vidare. Det jag kommer ihåg av drömmen var egentligen inget speciellt, men kroppen och hjärnan sammarbetade och ville att jag skulle drömma vidare.

Så, vad kommer hända denna påskafton 2008? Jo det blir att åka till kusinerna vid 15. Faster ville att vi skulle klä ut oss till påskkärringar (oj, ibland får man visst säga kärring, inte till sin mamma dock) men det får bli min gula sjal runt halsen istället. Så blir det lite påskstämning.
Min kusin Sara ville att pappa skulle ta med påskägg så att de kunde gömma dem och att jag och min syrra Hanna sen skulle leta efter dem. Så pappa köpte två påskägg, guligt :D haha vi vet vad som kommer i för det var vi som
köpte godiset.

image14Såhär vill min faster att vi ska se ut!

Kommentarer
Postat av: Dennis

Haha, jag hoppas att hon blir glad också..

Ha det bäst.. :)

2008-03-22 @ 16:14:36
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0